chevron_right
Monitorul oficial local

ANUNT DE PARTICIPARE: Servicii de paza

Obiectul procedurii îl constituie achiziționarea  serviciilor de pază.

Efectuarea serviciului de paza pe locații, după cum urmează:

  1. La sediul Primăriei Municipiului Miercurea Ciuc – Piața Cetății nr. 1:

            – a) Un post fix la sediul central situat în P-ța Cetății nr.1, permanent 24 h – 24 h, neînarmat, la poarta principală;

            - b) Un post fix la sediul central situat în P-ța Cetății nr.1, luni-joi  între orele: 800 – 1600 și vineri: 800 - 1330 neînarmat, la poarta secundară.

            -c) Asigurarea serviciului de monitorizare și de intervenție rapidă prin echipajul mobil.

      -d) În caz de nevoie (alegeri locale, naționale, etc.) se va asigura paza inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică în baza comenzii depuse cu 24h înaintea evenimentului.

  1. La Centrul de relații cu publicul situat în str. Mihail Sadoveanu nr. 4:

     – a) Un post cu agent înarmat care stă la dispoziția Primăriei Miercurea Ciuc – la casieria Primăriei, după următorul orar:

            Luni..................800 – 1700 ;

            Marți................. 800 – 1700 ;

            Miercuri........... 800 – 1700;

            Joi..................... 800 – 1600;

            Vineri................ 800 – 1330;

            - b) Zilnic se va asigura paza transportului încasărilor în numerar la Trezoreria Municipiului Miercurea Ciuc, timp în care se va asigura în continuare paza casieriei;

       - c) Sâmbătă și Duminica: La comanda SPCLEP, transmisă în prealabil cu 5 zile, în intervalul orar stabilit în comandă un post cu agent neînarmat;

       - d) În caz de nevoie (alegeri locale, naționale, etc.) se va asigura paza inclusiv în zilele de sâmbătă și duminică în baza comenzii depuse cu 24h înaintea evenimentului.

       - e) Monitorizarea video în afara programului se va realiza la sediul Primăriei Municipiului Miercurea Ciuc – Piața Cetății nr. 1.

         - f) Asigurarea serviciului de monitorizare și de intervenție rapidă prin echipajul mobil.

  1. La sediul Pieței Agroalimentare – str. Pieții nr. 2, inclusiv pe platoul pieței la standurile de comercializare:

            – a) un post fix, neînarmat pe o perioadă de 12 luni de la data semnării contractului după următorul orar:

            Luni – Vineri:   0900 – 1200

                        Sâmbătă:         0900 – 1100

            – b) Restul orelor în care se asigură paza obiectivului se va achita de către Bemaki Construct SRL și Consignația Korall SRL în baza acordului de parteneriat ce se va încheia cu Municipiul Miercurea Ciuc.

      – c) Asigurarea serviciului de monitorizare și de intervenție rapidă prin echipajul mobil.

        4. La baza de producție al Direcției floricole, spații verzi, baze sportive, întreținere, transport și piață – str. Jókai Mór nr. 2:

            – a) în perioada ianuarie-decembrie se va asigura paza obiectivului din 3 în 3 zile (1 zi din 3) cu un post fix neînarmat după următorul orar: 15,00-07,00.

           – b) în perioada iunie-decembrie se va asigura paza obiectivului din 3 în 3 zile (1 zi din 3) cu încă un post fix neînarmat după următorul orar: 15,00-07,00.

           – c) Asigurarea serviciului de monitorizare și de intervenție rapidă prin echipajul mobil.

  1. La Centrul social – Aleea Copiilor nr. 9:

– a) un post fix, neînarmat după următorul orar:

                        Luni – Vineri:   2300 – 0700

Sâmbătă – Duminică, și în zilele de sărbători legale permanent: 24 h – 24 h.

            - b) Asigurarea serviciului de monitorizare și de intervenție rapidă prin echipajul mobil.

  1. La centrul de permanență – B-dul Frăției nr. 16:

            – asigurarea serviciului de monitorizare și de intervenție rapidă prin echipajul mobil de intervenție rapidă specializat în caz de intrare prin efracție sau accesarea butonului de panică în spațiile supravegheate de sistemele de alarmă instalate la imobilul situat în Municipiul Miercurea Ciuc, B-dul Frăției nr. 16.

 

  1. La adăpostul de câini- drumul național 12A:

- a) un post fix, neînarmat după următorul orar:

            Luni – Vineri: 0700 – 2300

            - b) Asigurarea serviciului de monitorizare și de intervenție rapidă prin echipajul mobil.

  1. Ocazional:

            – pentru evenimentele, programele culturale organizate de Municipiul Miercurea Ciuc – Serviciul cultural, de învățământ, sport și tineret în conformitate cu comanda ocazională depusă înaintea evenimentului, pe bază de comandă (Zilele Municipiului Miercurea Ciuc, Ziua celor O Mie de Fete Secuiene, Nyáron Szereda, alte evenimente culturale: inaugurare monumente, programe culturale în perioada de Crăciun, etc.), în limita maximă de: 2500 ore. (Precizarea în ofertă prețul unitar / oră / agent.)

Detaliile privind cerintele sunt prezentate in anuntul de participare, respectiv in documentatia de atribuire, astfel solicitam studierea documentelor atasate cu atentie!

DATA LIMITA PENTRU DEPUNEREA OFERTELOR: 13.10.2023, ORA 12.00